NVIDIA Corporation, liderul mondial în tehnologiile de procesare
vizuala, prezinta astazi, sub conceptul de “Graphics Plus”, cele mai
noi tehnologii din industria vizuala. Graphics Plus duce procesarea
imaginii la un alt nivel, prin tehnologiile PhysX, 3D Vision, prin
intermediul tehnologiei CUDA.
În avanpremiera, sunt prezentate si cele mai noi jocuri: Mirror’s Edge,
creat în studiourile DICE din cadrul Electronic Arts (lansarea oficiala
pentru PC-uri: prima jumatate a lunii ianuarie 2009) si Crysostasis:
Sleep of Reason creat de 1C, liderul distributiei si editarii jocurilor
pentru calculator în Europa Centrala si de Est., care demonstreaza
avantajele motorului de fizica PhysX. Aceste titluri sunt doar
preambulul la noul val de jocuri motorizate de tehnologia PhysX care
vor veni în 2009, deoarece marile companii de distributie, cum ar fi
Electronic Arts, 2K Games au anuntat deja ca vor integra tehnologia
PhysX în platforma de dezvoltare a propriilor studiouri din întreaga
lume.
Ochelarii 3D, alaturi de monitoarele speciale LCD 3D, aduc, pentru
prima data în România, o experienta imersiva de joc, nemaiîntâlnita
pâna acum de pasionatii de jocuri.
O alta noutate este reprezentata de trio-ul NVIDIA CUDA, acceleratorul
grafic NVIDIA Quadro CX, conceput special pentru suita de aplicatii
software Adobe Creative Suite 4 si plug-in-ul RapiHD dezvoltat de
Elemental Technologies pentru Adobe Premiere Pro CS4 pentru o codare de
videoclip în formatul H.264 la viteze foarte mari. Astfel, se
accelereaza timpul de randare pentru efecte speciale avansate, un lucru
care înseamna productivitate,eficienta - elemente foarte importante
pentru profesionistii din domeniul prelucrarii materialelor video.
Unitatile de procesare vizuala NVIDIA trec de la simpla “accelerare
grafica” la codari de material video în diverse formate, pentru redarea
lor pe dispozitive mobile (cu ajutorul aplicatiilor Badaboom si
TMPEnc), dar si la recodari pentru îmbunatatirea acestor materiale (cu
Motion DSP) si la scalarea unor materiale obisnuite în format HD
(ArcSoft TotalMedia Theatre cu tehnologia SimHD). Numitorul comun al
acestor aplicatii, care scot la iveala potentialul urias al unitatii de
procesare vizuala GeForce, este tehnologia NVIDIA CUDA, bazata pe
limbajul de programare C pentru unitatea de procesare grafica.
“Suntem extrem de încântati sa demonstram în premiera pentru piata
locala inovatiile NVIDIA. Tehnologiile PhysX, 3D si 3D stereo
reprezinta urmatorul pas pentru orice gamer împatimit. Gaming-ul pur si
simplu nu va mai fi ce a fost pâna acum“, declara Igor Stanek, Product
PR Manager, NVIDIA.